Łatwe domowe ćwiczenia

Paweł Buszman www.medgen.pl

Dla utrzymania świetnej sylwetki, ale również doskonałej postawy nie musimy wydawać pieniędzy, inwestować w kosmiczny sprzęt ani konsultacje z instruktorami. Z powodzeniem możemy ćwiczyć w domu, oczywiście bazując na merytorycznych wskazówkach, które bez problemu znajdziemy w internecie. Takie nieskomplikowane zestawy ćwiczeń, o ile będziemy je wykonywać systematycznie, wystarczą w zupełności, by utrzymać nasz kręgosłup, kości oraz stawy w optymalnej formie. Rzadko kiedy są to ćwiczenia forsowne – jest raczej zalecane, aby nie stanowiły one dla ciała zbytniego obciążenia.

Zamiast tego liczy się regularność, która odgrywa bardzo dużą rolę. Więcej da nam stosunkowo lekkie ćwiczenie wykonane każdego dnia przez tydzień aniżeli dwukrotny wysiłek, po którym może i dostaniemy zakwasów, ale realnie niewiele nam to da. Jeśli chcemy nieco urozmaicić i wzbogacić nasz trening, dobrą opcją jest skorzystanie z niedrogich akcesoriów. Ponieważ sporą rolę w ćwiczeniach odgrywa rozciąganie, opłaca się zainwestować w gumowe pasy do gimnastyki.

poranek.łódka.com.pl